2011/04/16

不是影評:3D玉蒲團之極樂寶鑑

近期熱爆朋友間的活動,非齊齊看香港首部3D豔情片3D玉蒲團莫屬。


我們一眾姊妹也湊湊熱鬧來一個DLD(Desperate Ladies Day),套戲不算太色情(怪!)不過血腥暴力,末段拖得太長,有點無聊,3D效果聊勝於無,算是入場支持香港電影啦。戲外最好笑便是L太被查身分證,幾十歲人不知好嬲定好笑。

看戲為名,見面為實。姊妹活動,多多支持!

話說回來,其實首主題曲《極樂》好好聽,旋律古典,猜不到是Freeze的石詠莉唱的,聲線更有點像楊千嬅。



1 則留言:

  1. 同意呀!絕對稱得上是"難"片一套,"難"還"難",不可不睇,近期熱話,點同朋友溝通呀?

    估唔到,最有3D效果竟然係暴力埸面同一開始「一元製作有限公司」嘅「一元大餅」......飛買嚟,觀眾已尖叫![滴汗]

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...