2011/09/04

有大食大之澳門篇

出來社會做事以後,同事們不約而同教落,「有大食大」,並實行身教示範,在此我要感謝所有俾我食過的「大人」!(我都有獲利回吐的!)

今次繼續「有大食大」,食到澳門(雖然我好怕到這個無的士同地鐵的地方)!

R Bar @Hard Rock Hotel
水舞間前急急找點吃的,Hard Rock Hotel裡的Hard Rock Cafe未開張(!),求其到樓下的R Bar。唉,超。難。食。
首先,件碎蛋沙律三文治超咸 (唔明點解要落鹽?!);我杯iced latte稀過杯奶水,想換杯最安全iced tea,waiter話唔得(!);pizza是暖的(不過已算最好味);french fries又係咸過乜。
係我衰,我以為新濠天地 = Hard Rock Hotel,不知道還有間Grand Hyatt。。。
本來我食緊米芝蓮三星Robuchon嘛,陰公。

沒有下次的R Bar

水舞間 (House of Dancing Water)
好在,耗資2億美金的水舞間值回票價。舞台一時是水,一時又變回陸地,機關重重,雜技也夠嘆為觀止。
單買門票,Citibank信用卡有9折(至31/12/2011)。



陶陶居
70年老字號絕非浪得虛名。

(1) 雞湯翅是必點的,訂位時要先預訂,4人叫半份差不多。雞湯濃郁,大大條翅,好味。

雞燉翅是highlight :*)

(2) 金錢蟹盒,也是要預訂的,個人覺得太油膩,不喜歡。

每人1隻夠了

(3) 銅盤蒸清遠雞,不過不失啦,另,點解隻雞咁細隻嘅?


地址:新馬路爐石塘巷6-8號地下

義順牛奶
我要強調,澳門的義順與香港的質素差天共地,無論你吃完晚飯有幾飽,請用第二個胃裝下這裡的甜品。

薑汁撞奶
多謝阿Sir包起我哋!

1 則留言:

  1. 陶陶居翅好味呀, 你下次試下去六棉, 又係超正!!!
    mi

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...