2011/07/19

Chez Patrick Deli @Restaurant Week

雖然天生不是食家的材料(好在,唔係二百磅都有份呀我),但正所謂辛苦揾嚟志在食,有好嘢唔食真係罪大惡極呀。與好友相約在HK Restaurant Week到Chez Patrick Deli晚膳,格調較casual的Deli版,地方cozy得來也夠我們4個女孩子開懷大笑,$298的三道菜也挺公道。唯一我對它的地點有微言:著住高跟鞋行條斜路上星街,好辛苦啫!

Menu of Restaurant Week

我覺得appetizer及main course沒有太大驚喜,反而甜品及cheese好味喎!
(上) 我的appetizer選了eggplant cavier,鹹了點點
(下) 友人的pork pate我點都覺得似午餐肉多d

全部人的main course都點了燒春雞,但我食完竟然唔飽(淚)
(左上) floating island絕對要試,好好味!
(左下) cheese platter is my favorite!

雖然我鍾意食芝士,又唔怕佢臭,但呢隻「極品」我與友人都支持不住,飲了成杯水先ok... 有冇人可以話我知係邊隻goat cheese?真的好難頂...

「極品」芝士

Chez Patrick Deli
地址:灣仔星街3號地下
電話:2527 1408
營業時間:星期一至六11am-11pm

沒有留言:

發佈留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...