2011/03/27

出門旅遊必備

3M耳塞
隨身帶備之物,尤其是long haul flight 睡不到人都癲,既然你不能控制隔離左右的鼻軒聲、BB哭叫聲、高談闊論聲,除了自求多福還可以買對耳塞。試過多個牌子唯此款3M 1100型號最隔聲最舒適,於Sydney 首次邂逅可惜回港四出搜尋也找不到,失望多時居然有一天在五金店發現它,以為$5一對都幾平,再上淘寶check check~~~ 3M官方旗舰店 果然有售只賣¥0.55!我一口氣買了50對!!

彈性海棉料,用完即棄夠衛生,記得跟指定方法使用



Rimowa行李箱
我愛的是Salsa Air 超輕款。
我選的金色,一定不會拿錯別人的行李

是,很貴,我知。
但當你試過一個人在外地拖着一個淨重十多磅(還未計衫褲鞋襪日用品)、兩個輪子都殘障的行李箱,拖不動又要趕車趕船趕飛機,周圍沒人幫忙,你會發覺花的錢是值得的。
Salsa Air 由polycarbonate (聚碳酸酯)做成,質地輕而堅硬,最大的箱子不過3.7kg,四輪推進,不花一點氣力可輕易拖行,是我等身無奶力女子出門的好朋友。
Lane Crawford有售,VIP有9折,但款式不夠專門店多,現在連CX國泰航空也有售,雖然沒折扣但可儲Asia Miles,免費送貨,也是一個好選擇。


Lock & Lock真空壓縮袋
真的要讚嘆韓國貨,此壓縮袋並非十蚊店貨色,無需吸塵機只要手動捲出空氣,它聲稱的專利設計令空氣有出無入!適合喜歡喪買衫的妳我她。雖說不漏氣但請不要像我好友S太整個人坐在上面,會爆的,還會給我取笑十年。
 
這個中size最好甪50多元有3個
 

夏桑菊沖劑
去旅行吃煎炸油膩食物少不免,喝一杯清熱下火!

有糖及無糖可選,通常我一次飲兩包



9 則留言:

  1. 機場staff, 買rimowa好似有折呀!!! :)

    alvina

    回覆刪除
  2. 可唔可以賣兩對3m耳塞比我?

    回覆刪除
  3. 這個耳塞我也有買過耶, 有條繩仔連著兩隻耳塞, 在五金店買都真係幾蚊 ga ja

    回覆刪除
  4. 我都想要返幾對3M耳塞, 你仲有既話又賣幾對比我呀?

    回覆刪除
  5. 各位,我遲吓會開番間舖賣earplug,多多捧場!

    Gloria,有繩那款貴一蚊,我又怕條繩會在睡夢中lak死我…

    回覆刪除
  6. 但係我趕住要WOR......我想4月去旅行時用呀~~~ 睇左你個BLOG搞到我有少少想REACTIVATE我自己個BLOG寫下野

    回覆刪除
  7. 呢位朋友,你真係信我開舖賣earplug唔洗餓死,多晒!

    回覆刪除
  8. 我都好鐘意個Rimowa行李箱,但仲係唔捨得用$4XXX去買!

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...