2011/03/13

教你慳$買正版A&F

很多人知Abercrombie & Fitch 有international shipping,但我猜很多人不知它的online store有一個clearance page只開放給美國本土居民,我們在香港上網是看不見的(所以你見它從來不減價),有時低至三折,當然這個問題難不到我啦,以下我便教你怎樣破解。

首先下載無界瀏http://www.ultrareach.com/覽 (此程式隱藏本身香港IP address用海外IP address登入),之後每次上A&F都先開啟此程式,那便OK!


看到箭咀的clearance嗎? (按一下放大圖)


6 則留言:

  1. 剛剛嘗試咗一輪,冇耐就俾abercrombie block番轉頭,連網頁都開唔到..... :(

    Denice

    回覆刪除
  2. Refresh your browser, sometimes the program just crashes!

    回覆刪除
  3. 我下載唔到"無界瀏覽"?

    回覆刪除
  4. 我有用programme, Hollister, A&F kids, Gilly Hicks 都開到 sale / clearence page....就係 A&F 開唔到..激氣~~

    回覆刪除
  5. A&F實在太小家,現在就算你看到clearance page只要不是美國地址或美國信用卡,他都會取消你的訂單。我試過用OneNow Buy for Me訂,A&F見到是forwarder地址都取消。我現在已轉投另一牌子的懷抱。

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...