2011/06/12

世界末日之無電視

告訴婆婆我接受了雜誌訪問。

「係呀?(開心)幾時呀?我返去睇電視」
「唔係呀婆婆,係雜誌呀」
「吓?唔係電視呀?(失望) 點解唔上電視?上電視我咪見到你囉」
「好啦,下次上電視我先再話你知啦吓」

李香琴都話無電視睇係世界末日(註:出自電影家有囍事),老人家年紀大了無咩細藝,不懂打麻雀,看電視是唯一娛樂。不過如果家裡有小朋友同住,父母多不准小朋友看電視,結果全家齊齊受罰,所有人都無得睇,尤其苦了老人家。

好在有tvb.com,婆婆在我家一次看了三集《女拳》大結局,追了十幾集但看不到結局,囉囉攣,結果煲劇煲到凌晨一點,問她累不累,「嘻,有電視睇,邊眼瞓」。

好嘢。成九十幾歲人呀。

沒有留言:

發佈留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...