2011/04/13

有得補

「唔怕生壞命,最怕改錯名」

開間鋪頭叫「有得補」,res ipsa loquitur (a Latin legal word meaning "the thing speaks for itself"),店如其名,店主夠膽拍心口說乜都有得補,都不用我使出三寸不爛之舌hard sell啦。

不過,為了測試此店是否浪得虛名,我拿了一個日本製爛了拉鍊的牛皮腰包給他們維修(okok實情是我在銅鑼灣行到身水身汗找幫襯開專改皮衣的店都不做我生意,因上海師傅說要用人手縫製又不肯定100%成功)。一見到個袋,老闆娘9秒9閃電眼掃射,「咦,你呢個牛皮袋呀,唔,d皮好厚喎,條拉鍊又轉彎,唔(拿起個袋拉一拉條拉鍊),要用人手縫喎!」。

好,我喜歡她說話不轉彎抹角,放馬開個價來吧!
我心想:幾多錢都整啦,因為我下巴輕輕答應了當時的男友一定辦妥,而且這腰包也無可能再在日本找到了。

「因為要用人手逐針逐針縫,時間會耐d,價錢會貴d,280蚊,你預兩三個禮拜搞掂啦。」
吓?$280??我之前問的上海師傅都開價$300... 還不肯定成功與否。
我:(又抱著凡事質疑的態度,其實我幻想自己做科學家應該會有一番成就)「係咪肯定一定整到嫁?」
老闆此時出口:「整到,不過嘥d時間囉,嗱你呢隻皮呢... (下刪一百字)俾d拉鍊你揀啦,一模一樣就冇喇,類似啦... 呢條得唔得呀(下刪一百字)」。

看似簡單,維修一條拉鍊都這麼professional,還教曉我很多「常識」,我好敬重他們啊!我平生最欣賞的就是憑自己雙手做手作仔創業的人,讚!
結果?當然無令我失望。可惜當時沒有拍下前後照存檔。


後來前男友又有一雙運動鞋磨蝕了鞋踭,因已絕版又穿得舒適不捨得丟掉,我立刻想起「有得補」。對呀,運動鞋是生膠底的,咁都有得補?你聽過沒有?

老闆說有一種Vibram牌子的鞋底,連Timberland的鞋都是用它,好多人都拿對Red Wing,Visvim,Danner,甚至皮鞋去補Vibram的鞋底 (哈,我懷疑都是聰明的女友及老婆代勞的),雖然貴 (好像要五、六百元?)依然有捧場客,因為它穿著舒適防水防油總之多功能。但由於我們的運動鞋不是整個鞋底磨蝕,所以只換數十元的鞋踭便行了。

examples of Vibram soles


我當然都唔執輸,細問之下原來女裝鞋都可用Vibram的鞋掌,自此我將所有新鞋全部拿去有得補先加一層鞋掌做保護(只是$100! 平時用最普通的Topy都要/甚至不止啦),走路起來更舒適,鞋子更耐用!這便是我保養新鞋的妙法!哼哼!

加了Vibram鞋掌的平底魷魚鞋,老闆娘說開店以來只有兩個女生鞋未穿破,便爛了Vibram鞋底,
證明Vibram比一般補鞋用的Topy更耐用,鞋踭損耗當然另作別論


不加鞋底便心急穿上的魷魚鞋,死狀慘不忍睹


除此之外,我親眼目擊很多名店的sales拿客人的袋來維修,有時個扣有問題,有時個袋又甩色,令我對這小店很有信心耶!實在值得大力推介!

有得補 (配匙開鎖、皮具維修、機械補鞋)
電話:3156-1483
地址:銅鑼灣堅拿道東1-2號1樓B室(即鵝頸橋江仔記魚蛋粉樓上)
營業時間:12pm - 7.30pm (老闆許先生好勤力的,星期一至日都開門,有時7.30pm過後他還在鋪呢)

由2012年1月21日起 (直至另行通知為止),到「有得補」購買皮具保養品並報上是 I am I Nicole's Blog 的讀者朋友,將可享有九至九五折優惠!詳情請向「有得補」查詢。

6 則留言:

  1. 哎吔,我剛剛今日擰了對 Redwing去「換底」,返來才見到這個Post.....
    不過老闆真係好掂,我對黑色 Redwing 啲皮花晒兼有龜裂情況,
    佢都話可以上色補油搞返掂,讚~
    好期待兩個禮拜之後擰鞋時,對鞋會有咩新面貎~

    回覆刪除
  2. 我想問gucci銀包有無得補? 果d開口位爆晒...

    回覆刪除
  3. 此留言已被作者移除。

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...