2011/10/13

人齊入座

「人齊入座」這種病態行為,我懷疑,只會在香港發生,其他地方絕無僅有。

「人齊入座」的歇後語:唔該你班友仔未到齊唔好入來我餐廳齋坐唔食阻住我做生意,一陣等吓等吓食/坐幾個鐘我咪蝕晒?

香港人怕蝕底的心態果真表露無遺。

那天與朋友慶生,相約在中環一間casual的意大利餐廳晚飯。一早知道餐廳不接受訂位,所以約朋友早些到達以免要壽星女久等。朋友J先到然後whatsapp我:「人齊入座。」我心諗:死啦,肯定大排長龍。但朋友J話:「唔係呀,大把位喎。」

大把位又要人齊入座?咁自相矛盾精神分裂?To be fair,我明白,如果去吃碗魚蛋粉要人齊入座的道理,but hello?這裡是一間餐廳,不是茶餐廳喎,不是吃15分鐘急急腳要走那種喎。我趕著跑到餐廳,上氣不接下氣,心裡已無名火起,告訴服務員:「兩位。」她以奇怪目光注視我,呆了兩秒 (估計因J已告訴他我們是三位的)。
我接著說:「既然你要人齊入座,咁現在兩位人齊啦,到我朋友來到再換位啦,反正你哋都唔full無理由要我等。」正所謂你有張良計,我有過牆梯。
「… 唔… 我見今日唔太full就俾張三人枱你啦。」吓???你施捨我?

好戲在後頭,有咁多張空枱、廂座,他真的帶我們到一張正方形枱但只得三張椅子的地方坐下,我禁不住再問:「三個人就只可坐三張椅子,多一張椅放手袋都唔得?」張枱小得連全部食物都放不下,而我們只點了三款食物。

我跟J不約而同說,以後不要到人齊入座的地方晚飯。你看,怕蝕底的人通常蝕得更多。

講開香港怪談錄,A今天與我分享她遺失了一張manicure的會員卡,補發要收取$50,剛巧package用完,A問如果再買package可否免除$50手續費,得到的答案是:「今次當係俾個機會唔收你。」哦... 多謝阿sir俾個機會我,我以後唔敢啦。

Interesting。

3 則留言:

  1. 可唔可以開名? 等大家都避之則吉...

    回覆刪除
  2. Can't agree more!!!
    我性格好衰唔鍾意人地施捨, 比我情願唔食, 費事未食已經一肚氣。

    回覆刪除
  3. 我以後唔幫襯呢間Linguini Fini!
    有病呀佢哋,原來我未到之前佢叫我個朋友坐晌bar table飲住嘢等我哋,咁你明明餐廳有位又唔俾人入去坐,我朋友又唔想飲嘢,你做咩迫人飲啫?你d嘢好好飲咩?我杯Chardonnay竟然用個玻璃杯裝住,並不是wine glass,我以為自己去咗大排檔囉。

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...